Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag24.11.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Rörligt

Rapport från Mipcom: Tv-utbudet coronaanpassas

Publicerad: 27 Oktober 2020, 06:30

Viaplays ”Partisan” prisades under Mipcom, SVT köper in ”I vår herres hage” och thrillern ”Possessions” knips av HBO Max.

Foto: Viaplay/BBC/studio Canal

Reseprogram, gameshows, reality och true crime är heta tv-trender i höst. Trots ökad brist på content och inställda produktioner i coronakrisens fotspår har branschen hittat nya lösningar, det stod klart under tv-mässan Mipcom i Cannes.


Ämnen i artikeln:

Discovery NetworksNetflixDisney PlusSVT

Oktober och Mipcom. Normalt synonymt med sjudande liv och rörelse inne i Palais des festivals, möten och screenings, mingel och champagne i barerna när distributörer, produktionsbolag och alla inom tv-branschen

Få hela storyn –

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.