Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Rörligt

Programmatiska köp i linjär-tv – då slår det igenom i Sverige

Publicerad: 12 december 2019, 08:51

Fredrika Khorasani, Andrea Sahlgren och Mikael Ekelöf.

Programmatiska köp i linjär-tv har blivit allt vanligare i länder som USA och Australien. ✓ Det kommer att krävas av de svenska tv-aktörerna ✓ Så gynnas annonsörerna av programmatiska köp i linjär-tv ✓ TV4 adderar programmatiska element till linjäraffären


Ämnen i artikeln:

ProgrammaticTV4Discovery NetworksNENT Group

Att köpa även linjär-tv programmatiskt kan ses som ett naturligt nästa steg i utvecklingen av den programmatiska handeln. Onlinevideo har länge kunnat köpas programmatiskt och sedan några år tillbaka går

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.

Se fler branschtitlar från Bonnier News