Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Rörligt

Programmatiska köp i linjär-tv – då slår det igenom i Sverige

Publicerad: 12 December 2019, 08:51

Fredrika Khorasani, Andrea Sahlgren och Mikael Ekelöf.

Programmatiska köp i linjär-tv har blivit allt vanligare i länder som USA och Australien. ✓ Det kommer att krävas av de svenska tv-aktörerna ✓ Så gynnas annonsörerna av programmatiska köp i linjär-tv ✓ TV4 adderar programmatiska element till linjäraffären


Ämnen i artikeln:

NENT GroupTV4Discovery NetworksProgrammatic

Att köpa även linjär-tv programmatiskt kan ses som ett naturligt nästa steg i utvecklingen av den programmatiska handeln. Onlinevideo har länge kunnat köpas programmatiskt och sedan några år tillbaka går

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.