Rörligt
Programmatiska köp i linjär-tv – då slår det igenom i Sverige
Publicerad: 12 december 2019, 08:51
Fredrika Khorasani, Andrea Sahlgren och Mikael Ekelöf.
Programmatiska köp i linjär-tv har blivit allt vanligare i länder som USA och Australien. ✓ Det kommer att krävas av de svenska tv-aktörerna ✓ Så gynnas annonsörerna av programmatiska köp i linjär-tv ✓ TV4 adderar programmatiska element till linjäraffären
Att köpa även linjär-tv programmatiskt kan ses som ett naturligt nästa steg i utvecklingen av den programmatiska handeln. Onlinevideo har länge kunnat köpas programmatiskt och sedan några år tillbaka går
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 897 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.