Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Rörligt

Nents svenska vd: ”Fokuserar vi på en konkurrent halkar vi efter”

Publicerad: 4 September 2019, 11:39

Filippa Wallestam

Nents närvaro i fyra länder och satsning på egenproducerat nordiskt innehåll och sport har gett dem en position där de inte har någon direkt konkurrent i Norden. Det säger Filippa Wallestam, svensk vd för Nent Group. Viktigt framåt blir att bygga ekosystem kring de olika formaten.


Ämnen i artikeln:

NENT GroupViaplayViasat

Dagens Media träffar Nent Group Sveriges vd Filippa Wallestam i anslutning till mediekoncernens höstvisning. En av de saker som kommunicerades är att Nent Group har förvärvat nordiska medierättigheter till damfotbollsligorna

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

30 dagar utan kostnad

Avsluta provperioden när du vill.
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll.
Vårt exklusiva magasin.

Säg upp när du vill under de första 30 dagarna. Provperioden övergår därefter till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5 995 kr/år.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

NENT GroupViaplayViasat

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev