Rörligt
Natalie Tideström Heidmark: ”Annorlunda tider kräver nya lösningar”
Publicerad: 8 januari 2021, 06:44
Natalie Tideström Heidmark
Foto: United Screens
Dagens Media har bett branschprofiler summera 2020. Natalie Tideström Heidmark, vd för United Screens, menar att mediebranschen lärt sig bli mer snabbrörlig och kreativ och tror på ett ännu mer innovativt 2021.
Vad tycker du har varit årets största lärdom?
– Vi lärde oss mer än någonsin om kreativitet och blev pushade flera år in i framtiden. Vi var alla tvungna att testa nya lösningar och vägar. Vi lärde oss också att bli ännu mer snabbrörliga, kreativa och nytänkande och insåg nog alla, att vi kan skrota flera gamla sanningar vi haft.
Vad har varit årets tuffaste utmaning?
– Att inte kunna träffa våra kolleger, kunder och partners på riktigt blev en tuff utmaning. Det digitala är fantastiskt och fungerar till mycket, men det kommer aldrig att ersätta det personliga mötet.
Vad tror du kommer definiera år 2021?
– Innovation, annorlunda tider kräver nya lösningar och det är vad 2020 tränat oss i inför 2021.