Rörligt
Muraler, AI och digital impact – så jobbar Ocean Outdoor för att lyfta kreativiteten
Publicerad: 17 april 2023, 11:47
Foto: Ocean Outdoor
Digitala kliv men också analoga jätteformat. Här är tre case som visar upp möjligheterna med kreativa utomhusformat. ”Tekniken är bara intressant om den har ett syfte för kreativiteten”, säger Jesper Albansson, marknadschef på Ocean Outdoor.
Ämnen i artikeln:
UtomhusreklamDigitala temaveckorTema: Utomhusmarknaden 2023Toppnyheter eftermiddagOcean OutdoorUtomhusOcean Outdoor har positionerat sig som utomhusbolaget där kreativitet och tekniska framsteg står i fokus. I slutet av mars släppte bolaget en vidareutveckling av formatet Deepscreen, som ursprungligen lanserades förra året, och nyligen lanserade man ett nytt format kallad ARDOOH.
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.