lördag23 september

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Rörligt

Muraler, AI och digital impact – så jobbar Ocean Outdoor för att lyfta kreativiteten

Publicerad: 17 april 2023, 11:47

Foto: Ocean Outdoor

Digitala kliv men också analoga jätteformat. Här är tre case som visar upp möjligheterna med kreativa utomhusformat. ”Tekniken är bara intressant om den har ett syfte för kreativiteten”, säger Jesper Albansson, marknadschef på Ocean Outdoor.

Ämnen i artikeln:

UtomhusreklamDigitala temaveckorTema: Utomhusmarknaden 2023Toppnyheter eftermiddagOcean OutdoorUtomhus

Madeleine Nilsson

madeleine.nilsson@dagensmedia.se


Ocean Outdoor har positionerat sig som utomhusbolaget där kreativitet och tekniska framsteg står i fokus. I slutet av mars släppte bolaget en vidareutveckling av formatet Deepscreen, som ursprungligen lanserades förra året, och nyligen lanserade man ett nytt format kallad ARDOOH.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 897 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev