fredag2 juni

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Rörligt

Muraler, AI och digital impact – så jobbar Ocean Outdoor för att lyfta kreativiteten

Publicerad: 17 april 2023, 11:47

Foto: Ocean Outdoor

Digitala kliv men också analoga jätteformat. Här är tre case som visar upp möjligheterna med kreativa utomhusformat. ”Tekniken är bara intressant om den har ett syfte för kreativiteten”, säger Jesper Albansson, marknadschef på Ocean Outdoor.

Ämnen i artikeln:

UtomhusreklamDigitala temaveckorTema: Utomhusmarknaden 2023Toppnyheter eftermiddagOcean OutdoorUtomhus

Madeleine Nilsson

madeleine.nilsson@dagensmedia.se


Ocean Outdoor har positionerat sig som utomhusbolaget där kreativitet och tekniska framsteg står i fokus. I slutet av mars släppte bolaget en vidareutveckling av formatet Deepscreen, som ursprungligen lanserades förra året, och nyligen lanserade man ett nytt format kallad ARDOOH.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev