Rörligt
Muraler, AI och digital impact – så jobbar Ocean Outdoor för att lyfta kreativiteten
Publicerad: 17 april 2023, 11:47
Foto: Ocean Outdoor
Digitala kliv men också analoga jätteformat. Här är tre case som visar upp möjligheterna med kreativa utomhusformat. ”Tekniken är bara intressant om den har ett syfte för kreativiteten”, säger Jesper Albansson, marknadschef på Ocean Outdoor.
Ämnen i artikeln:
UtomhusreklamDigitala temaveckorTema: Utomhusmarknaden 2023Toppnyheter eftermiddagOcean OutdoorUtomhusOcean Outdoor har positionerat sig som utomhusbolaget där kreativitet och tekniska framsteg står i fokus. I slutet av mars släppte bolaget en vidareutveckling av formatet Deepscreen, som ursprungligen lanserades förra året, och nyligen lanserade man ett nytt format kallad ARDOOH.
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 897 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.