Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag28.09.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Rörligt

Metro Mode gör reseprogram

Publicerad: 29 Mars 2016, 12:55
Uppdaterad: 29 Mars 2016, 13:02

Metro Mode samarbetar med Marginalen Bank och Turkish Airlines.


Ämnen i artikeln:

Metro Mode

I dag är det premiär för Metro Modes nya satsning – ett reseformat som ska publiceras på Metro Modes Youtube-kanal.

I programserien ”We have a plan” får tittarna följa Metro Modes profiler Martin Hansson, Fannie Redman, Niklas Berglind och Petra Tungården på fyra olika resor.

MSL Group producerar formatet som är ett samarbete med Marginalen Bank och Turkish Airlines.

– Formatet ska inspirera tittarna till resmålen men även ge smarta tips till vad man kan tänka på under resan och här har verkligen Marginalen Bank och deras Traveller-kort kunnat bistå med bra innehåll, säger Adam Hogbring, ansvarig för kommersiella rörliga format på Metro Mode, i ett pressmeddelande.

I det första avsnittet besöker Martin Hansson Miami.

Ylva Larsson

ylva.larsson@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

Metro Mode

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.