Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Rörligt

Lokaldelen sponsrar Idol

Företagssöktjänsten Lokaldelen kliver in som ny huvudsponsor för TV4:s storformat "Idol 2011".


Publicerad 2011-05-23 07:15
Uppdaterad 2015-12-06 15:10

Ämnen i artikeln:

Idol

Dela artikeln:

Sponsorskapet är ett led i företagstjänstens ompositionering inom mobilt lokalt sök.

– Idols mediemix och målgrupp är en perfekt plattform för att nå ut med Lokaldelens satsningar på mobilt och Internet, säger Kim Graven Nielsen, vd för Lokaldelen i ett pressmeddelande.

Förra årets upplaga av Idol hade Tele2, Hitta.se, Dustin och Läkerol som huvudsponsorer.

Lokaldelen är verksamma inom företagssöktjänster i mobilen, på internet och i kataloger. Företaget är även verksamt inom medieförsäljning och har kunder som Allers förlag och Arbetsförmedlingen.

Stephan Drenzel

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.