Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag31.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Rörligt

Ledarna gör tv med Aftonbladet

Publicerad: 5 Oktober 2016, 05:00
Uppdaterad: 4 Oktober 2016, 13:36

Ledarna sponsrar Aftonbladets program om karriär och ledarskap.


Ämnen i artikeln:

AftonbladetLedarna

Det nya programformatet har fått namnet @work, och är framtaget av Ledarna tillsammans med Aftonbladet TV.

Aftonbladet är avsändare och ansvarig utgivare, medan Ledarna har gett förslag till innehåll och gäster.

Premiäravsnittet sänds nu på morgonen, som en del av Aftonbladets morgonprogram "Aftonbladet Morgon" – som numera även sänds i TV3.

– Syftet är att bygga kännedom om Ledarna som Sveriges chefsorganisation, driva försäljning av nya medlemskap och lyfta Ledarnas erbjudande mot befintliga medlemmar, säger Ledarnas marknadschef Martin Fridolf.

Utöver inslaget i morgonshowen, annonserar Ledarna med banners och native på Svenska Dagbladet, sponsrade artiklar på Omni och annonser i sociala medier.

Ämnen i artikeln:

AftonbladetLedarna

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.