Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag20.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Rörligt

Klart.se sponsrar ”Kändisdjungeln”

Publicerad: 25 Augusti 2009, 08:16
Uppdaterad: 6 December 2015, 16:16

Klart.se, med vädergurun John Pohlman, ska sponsra TV4:s nya storformat ”Kändisdjungeln”.


Den nya vädersajten kommer framför allt att synas med billboards i tv.

– De jobbar med att sätta ett nytt varumärke. Upplägget innehåller främst tv, men de kommer också att ha närvaro på webben, säger John Sjölund, ansvarig för koncept- och sponsorförsäljning på TV4.

Klart.se är en ny spelare på marknaden, men har en desto mer etablerad frontpelare. Tv-veteranen John Pohlman är chefsmeteorolog och han deltar även i affärsutvecklingen.

”Kändisdjungeln” har premiär fredag den 11 september. Än så länge är tre av fyra sponsorer klara, men John Sjölund kan inte avslöja namnen på de övriga två.

Synnöve Almer

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.