Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Rörligt

Johan Eidmann: ”Blir svårt för många att fylla sina årsavtal”

Publicerad: 19 mars 2020, 11:52

Johan Eidmann säger att flexibiliteten varierar bland olika medieslag.

Foto: Janne Næss

En tuff vår väntar tv-branschen: ”Tittandet går bra, men många vill flytta sina kampanjer”, säger Johan Eidmann, vd på Bizkit Havas.


Ämnen i artikeln:

coronavirusetBizkit HavasJohan Eidmann

Kombinationen årsavtal och månadsbokningar gör att annonskrisen inte slår lika snabbt mot tv-branschen som mot printföretagen.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.