Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag28.03.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Rörligt

Johan Eidmann: ”Blir svårt för många att fylla sina årsavtal”

Publicerad: 19 Mars 2020, 11:52

Johan Eidmann säger att flexibiliteten varierar bland olika medieslag.

Foto: Janne Næss

En tuff vår väntar tv-branschen: ”Tittandet går bra, men många vill flytta sina kampanjer”, säger Johan Eidmann, vd på Bizkit Havas.


Ämnen i artikeln:

coronavirusetBizkit HavasJohan Eidmann

Kombinationen årsavtal och månadsbokningar gör att annonskrisen inte slår lika snabbt mot tv-branschen som mot printföretagen.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.