Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Rörligt

Isabella Löwengrip gör realityserie

Publicerad: 19 Mars 2018, 07:51
Uppdaterad: 20 Mars 2018, 11:56

Isabella Löwengrip gör realityserien "Being Bella" tillsammans med Perfect day media.


Ämnen i artikeln:

Isabella LöwengripPerfect Day Media

Entreprenören och influencern Isabella Löwengrip gör realityserien "Being Bella" tillsammans med Perfect day media.

Enligt pressmeddelandet kommer serien fungera som en förlängning av Isabella Löwengrips Instastories. Idag har hon 425 000 följare på Instagram och 1,5 miljoner personer, enligt pressmeddelandet, läser hennes blogg varje vecka. Exakt hur formatet kommer se ut, hur långa avsnitten kommer vara och hur länge serien kommer rulla är ännu oklart.

– Mina följare har länge velat följa med mig i ett realtidsformat. Jag blir den första i sitt slag som visar upp hela mitt professionella och privata liv. Vi har inspirerats av en mix av serierna "The Office" möter Kardashian. Jag tror på transparens och ärlighet. Det är oerhört roligt att kunna bygga detta nya format med två fantastiska digitala entreprenörer som Hannah och Amanda, säger Isabella Löwengrip, i ett pressmeddelande.

Tanken är att tittarna genom realityserien ska få se ytterligare ett lager av Isabella Löwengrip. Tittarna kommer både få se Isabella Löwengrip dejta, driva sitt företag, resa och balansera sitt liv som tvåbarnsmamma.

– Isabella och Pingis är duktiga entreprenörer och det finns en styrka i att kunna samarbeta över bolagsgränser för att bygga och utvecklas varandras bolag och varumärken. Den typen av samarbeten älskar vi och de känns också väldigt moderna, säger Hannah Widell, medgrundare och ägare av Perfect day media, i ett pressmeddelande.

Hanna Frick

Reporter

hanna.frick@dagensmedia.se


Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.