Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Rörligt

Henrik Norgren ny broadcast-chef på Bizkit Havas

Delägaren Johnnie Åkerström kliver åt sidan – ska fokusera på kundarbete och spetskompetens inom tv och rörlig bild.

Hanna Frick

Reporter

hanna.frick@dagensmedia.se


Publicerad: 13 December 2016, 13:58
Uppdaterad: 13 December 2016, 14:00

Ämnen i artikeln:

Bizkit Havas

Henrik Norgren tar över delägaren Johnnie Åkerströms roll som broadcast-chef på Bizkit Havas.

Istället kliver Henrik Norgren in som ny broadcast-chef på Bizkit Havas.

– Johnnies långa och djupa och på gränsen till forskningsliknande sätt att jobba med TV och rörlig bild tillsammans med våra kunder är grymt värdefullt för Bizkit Havas, säger Johan Eidmann, vd och grundare på Bizkit Havas i en kommentar.

Bizkit Havas broadcast-avdelning hanterar köp av både tv, online video, radio och bio.

Henrik Norgren började arbeta med tv-formatet för mer än 10 år sedan.

– Med tiden kom den rörliga bilden från andra digitala plattformar in och adderade spännande möjligheter för oss och våra kunder. Nu när allt smällt ihop i en ytterst komplex värld så är det mitt och mitt teams jobba att se till att våra kunder får ut maximal effektivitet av det content de väljer att kommunicera, säger Henrik Norgren i en kommentar.

Ämnen i artikeln:

Bizkit Havas

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.