Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Rörligt

Här är filmen som ska stärka Ellos varumärke

Publicerad: 8 Mars 2016, 16:44
Uppdaterad: 9 Mars 2016, 09:00

Bild 1/2  

I vårkampanjen får tittarna se Sarah Jessica Parker strosa genom New Yorks gator medan hon pratar om sin livshistoria.


Ämnen i artikeln:

Ellos

Dagens Media har sedan tidigare skrivit om att Sarah Jessica Parker blir det nya ansiktet för varumärket Ellos.

Filmerna ”Mitt liv, min historia” är en del av Ellos reklamkoncept där bland annat Carola, Mini Andén och Helena af Sandeberg medverkat. Tanken är att tittaren ska få en inblick i kända och okända kvinnors liv.

I vårkampanjens första film som lanserades den 7 mars, berättar Sarah Jessica Parker om sin uppväxt, sin kärlek till New York och hur hon jämför sitt verkliga liv med tv-karaktären ”Carrie”.

I filmen följer tittarna skådespelerskan genom New Yorks vibrerande gator, inne på Broadways teater och slutligen sittandes vid ett skrivbord framför en datorskärm. En klassisk scen som många av hennes tittare känner igen från tv-serien ”Sex and the city”.

Johanna Holmgren

johanna.holmgren@dagensmedia.se


Ämnen i artikeln:

Ellos

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev