Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

lördag08.05.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Rörligt

Fokus på känslor i Sveriges mästerkock

Publicerad: 21 december 2012, 13:30
Uppdaterad: 6 december 2015, 14:00

Snart drar en ny säsong av Sveriges mästerkock i gång i TV4. I årets kampanj fokuseras det på den kräsna juryn och deltagarnas känslor.


Den 7 januari drar en ny säsong av Sveriges mästerkock igång.

Kampanjen för programmet kommer att sändas i TV4:s kanaler i kombination med en riksserie utomhus och med förstärkning i Stockholms tunnelbana. Dessutom blir det digital annonsering.

Fokus för kampanjen är den kräsna juryn och deltagarnas känslor.

– Det kommer att bli en jättehärlig säsong som bjuder på mycket känslor, samma hårda, men rättvisa jury och matlagning på hög nivå, säger Sara Gollert, exekutiv producent till dagensmedia.se.

Sveriges mästerkock 2013

Projektledare TV4: Teresa Hedlund

Pressansvarig TV4: Janina Witkowski

Byrå: Chimney/Fireplace

Arbetsgrupp

CD Fredrik Östergren

Projektledare Helena Tonelli

Produktionsledare Katarina Lindh

Regissör och producent Niklas Hansen

Dop och producent Tobias Höiem-Flyckt

Fotograf stillbild Alexander Crispin

Retusch Cabbe

Grafisk formgivning David Kandell och Katarina Lindh

Copy Thomas Jansson

Musik Pelle Parszyk Roosters Productions

Sofia Hvenström

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.