Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag29.03.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Rörligt

Experterna om TV4-haveriet: ”Djupt olyckligt för annonsörerna”

Publicerad: 11 December 2019, 11:40

Flera annonsörer ser över möjligheten att gå i andra kanaler, efter konflikten som ledde till att Com Hem släckte ner TV4.

Två av Sveriges största annonsörer, Tui och Volvo, ser över möjligheterna att gå i andra kanaler än TV4 om inte konflikten med Com Hem snart reds ut. Det berättar marknadscheferna Per Carleö och Johan Ydring. ”För många annonsörer är julen en väldigt viktig och lukrativ period”, säger Dentsu Aegis Johan Aleman.


Ämnen i artikeln:

TV4ComhemDentsu AegisVolvo

TV4 och Com Hem misslyckades med att komma överens i sina förhandlingar, och nu får tittare och annonsörer betala priset. 

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

TV4ComhemDentsu AegisVolvo

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.