Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Rörligt

Experterna om kvällspressens annonspaket: ”Konkurrenskraftiga alternativ till jättarna”

Publicerad: 29 september 2020, 05:32

Marie Brander-Hestréus på PHD, Nicklas Grundström på IUM, Lotta Billing på Group M, Alexei Grinevski på IUM och Rasmus Svensson på PHD utvärderar styrkorna och svagheterna i kvällspressens annonspaket.

Experterna välkomnar kvällspressens annonssamarbeten men efterfrågar samtidigt ännu fler samarbeten mellan olika medier. ”Samarbetet skulle på sikt må bra av att fler aktörer inom tidnings-tv ansluter sig”, säger Alexei Grinevski, head of audio & visual media, på IUM.


Ämnen i artikeln:

SchibstedBonnierIUMGroup MPHDExpressenAftonbladet

Ett och ett halvt år har gått sedan Aftonbladet och Expressen återupplivade det gemensamma printpaketet Impact under det nya namnet Veckopaketet kvällspress. 

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.

Se fler branschtitlar från Bonnier News