söndag26 mars

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Rörligt

Ett år senare – insikterna från TV4:s nya annonsavdelning

Publicerad: 22 februari 2022, 06:23

TV4:s vice vd och chef för reklam-tv Mathias Berg berättar om arbetet inom Advanced advertising och vad som väntar runt hörnet.

Foto: Janne Næss

Ett år har gått sedan TV4 startade avdelningen Advanced advertising för att driva på den digitala transformationen av reklamaffären. TV4:s vice vd och chef för reklam-tv Mathias Berg om: ✓Insikterna ✓Utmaningarna ✓Fokus 2022.

Ämnen i artikeln:

TV4TV4 PlayMathias BergToppnyheter förmiddag

Hanna Frick

hanna.frick@dagensmedia.se


TV4:s vice vd och chef för reklam-tv Mathias Berg kan inte tro att det snart har gått ett år sedan TV4 startade specialistenheten Advanced advertising.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev