Rörligt
Ett år senare – insikterna från TV4:s nya annonsavdelning
Publicerad: 22 februari 2022, 06:23
TV4:s vice vd och chef för reklam-tv Mathias Berg berättar om arbetet inom Advanced advertising och vad som väntar runt hörnet.
Foto: Janne Næss
Ett år har gått sedan TV4 startade avdelningen Advanced advertising för att driva på den digitala transformationen av reklamaffären. TV4:s vice vd och chef för reklam-tv Mathias Berg om: ✓Insikterna ✓Utmaningarna ✓Fokus 2022.
TV4:s vice vd och chef för reklam-tv Mathias Berg kan inte tro att det snart har gått ett år sedan TV4 startade specialistenheten Advanced advertising.
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.