Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Rörligt

Dplays strategi: Snabb aktivering efter konvertering

Publicerad: 23 november 2020, 06:43

”När vi får ombord en användare gäller det att man kommer i gång och börjar använda produkten”, säger Sam Ekman, Senior Manager Direct-to-Consumer på Discovery Networks Sweden.

Foto: Press

DEL 3. En bra produktupplevelse är på väg att bli en hygienfaktor. Framöver är det i stället vilket innehåll som erbjuds samt hur väl man lyckas aktivera sina användare som kommer att avgöra, tror Discoverys Sam Ekman.


Ämnen i artikeln:

DiscoveryDplayAllsvenskanDiscovery Networks

Det spelar ingen roll om du arbetar på en dagstidning, ett streamingbolag eller en e-handel. Så länge det är en verksamhet som säljer någonting på nätet är processen där frågan

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.