Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Rörligt

Discovery sänder OS – här är sändningsstrategin

Publicerad: 30 juni 2021, 05:37

Damfotbollen är en av de sporter som Jessica Linnman, kommunikationsdirektör på Discovery, tror kommer att dra störst publik.

Foto: Linus Hallsénius

Den 23 juli drar OS i Tokyo i gång – så ser Discoverys plan ut för att locka så många tittare och betalande streamingkunder som möjligt.


Ämnen i artikeln:

OSDiscovery

I år är det äntligen dags för OS i Tokyo efter att de olympiska spelen i fjol skjutits fram som så många andra stora event. 

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

OSDiscovery

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.