Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Rörligt

Digitalt beteende flyttar till linjär-tv – timeshift ökar

Publicerad: 24 Oktober 2019, 05:19

Jochum Forsell, Magnus Anshelm och Daniel Lagerqvist diskuterar timeshift.

Timeshift-tittandet ökar. Redan nu är tillskottet från timeshift högre än hela förra årets tillskott. ✓ Så stort är timeshift-tillskottet ✓ Tittandet på stora skärmar ökar ✓ Det säger forskningen om timeshift


Ämnen i artikeln:

NENT GroupTV4SVTDiscovery NetworksMMS

Timeshift definieras som tidsförskjutet tittande, på stor skärm (det vill säga exklusive mobil, surfplatta och desktop), inom sju dagar från att ett program sänts i linjär-tv. Tittandet har tidsförskjutits med

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.