söndag24 september

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Rörligt

Dialect går ut i tv-kampanj

Publicerad: 22 februari 2013, 11:25

Telekombolaget Dialect drar igång en nationell tv-kampanj. Bakom kampanjen står produktionsbolaget Bond Street Film.

Ämnen i artikeln:

Bond Street Film

Madeleine Nilsson

madeleine.nilsson@dagensmedia.se


Du missar innehåll i denna artikel på grund av dina cookie-val. Kontrollera dina inställningar och dubbelkolla om YouPlay är blockerad under “Visa våra partners”.

Kampanjen drar igång måndag 25 februari och ska rulla under tre veckor i TV4. Budskapet i kampanjen bygger på att Dialect nu kan erbjuda ett fast pris för mobil växel, vilket bolaget menar att man var först med på den svenska marknaden.

Förutom tv blir det radio, print, dr och digitala kanaler.

– Kampen om kunderna blir allt tuffare i vårt segment och vi har tidigare investerat mycket i radio och tidningar. Med en reklamfilm kan vi tydliggöra det här unika erbjudandet. Samtidigt når vi företagaren i ett medieval då de har tid att lyssna på ett annat sätt, säger Victoria Preger, marknadschef på Dialect, i ett pressmeddelande.

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev