Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Rörligt

Dialect går ut i tv-kampanj

Publicerad: 22 Februari 2013, 11:25
Uppdaterad: 6 December 2015, 13:54

Telekombolaget Dialect drar igång en nationell tv-kampanj. Bakom kampanjen står produktionsbolaget Bond Street Film.


Ämnen i artikeln:

Bond Street Film

Kampanjen drar igång måndag 25 februari och ska rulla under tre veckor i TV4. Budskapet i kampanjen bygger på att Dialect nu kan erbjuda ett fast pris för mobil växel, vilket bolaget menar att man var först med på den svenska marknaden.

Förutom tv blir det radio, print, dr och digitala kanaler.

– Kampen om kunderna blir allt tuffare i vårt segment och vi har tidigare investerat mycket i radio och tidningar. Med en reklamfilm kan vi tydliggöra det här unika erbjudandet. Samtidigt når vi företagaren i ett medieval då de har tid att lyssna på ett annat sätt, säger Victoria Preger, marknadschef på Dialect, i ett pressmeddelande.

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se


Ämnen i artikeln:

Bond Street Film

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev