Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Rörligt

”Det är hög igenkänningsfaktor”

Sveriges Hotell- och Restaurangföretagare står bakom ”Konferensresan” i Kanal 5. Regionsansvariga Maria Lycknert hoppas så klart på höga tittarsiffror.

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se


Publicerad: 03 Januari 2011, 14:08
Uppdaterad: 06 December 2015, 15:26

Ämnen i artikeln:

Great WorksKanal 5

Måndag 10 januari drar ”Konferensresan” igång i Kanal 5. I programmet får tittarna följa med till tre anläggningar i Stockholm – Utsikten meetings, Såstaholm hotell och konferens och Clarion Stockholm.

Programmet är en AFP-produktion i samarbete med Sveriges Hotell- och Restaurangföretagare, SHR.

– Vi hoppas så klart att leda intresse till branschen och till konferenser. Det är en otroligt spännande miljö med hög igenkänningsfaktor och många roliga personligheter, säger Maria Lycknert, regionansvarig på SHR Stockholm.

Varför inte traditionell marknadsföring?

– På det här sättet tror vi att vi når ut bredare och till en större publik. Vi vill dessutom tänka lite nytt.

Redan i maj kunde dagensmedia.se berätta om produktionen som kostar SHR 4,5 miljoner kronor.

Programmet sänds under sex måndagar klockan 20:00-21:00. För produktionen står Great Works.

Ämnen i artikeln:

Great WorksKanal 5

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.