tisdag31 januari

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Rörligt

Därför lämnar Schibsted MMS

Publicerad: 28 november 2022, 08:52
Uppdaterad: 28 november 2022, 13:39

Schibsted lämnar den officiella branschvalutan MMS. ”Jag hade gärna sett ett fortsatt samarbete”, säger MMS vd Magnus Anshelm, till Dagens Media.

Foto: Janne Næss

UPPDATERAD. Schibsted lämnar MMS i december eftersom mediehuset menar att valutan för onlinevideo är alltför bristfällig. ”Så länge differensproblematiken kvarstår är inte ett nytt avtal ett alternativ”, säger Fredrik Rogberg, marketing research manager på Schibsted Marketing Services, till Dagens Media.

Ämnen i artikeln:

MMSSchibstedToppnyheter eftermiddagRedaktionens val

Hanna Frick

hanna.frick@dagensmedia.se


Schibsted har fattat beslut om att lämna MMS. Avtalet är uppsagt och löper ut i december.

Just nu - tidsbegränsat erbjudande

49 kr för 3 månader

Allt det här ingår:

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 896 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev