Rörligt
Därför lämnar Schibsted MMS
Publicerad: 28 november 2022, 08:52
Uppdaterad: 28 november 2022, 13:39
Schibsted lämnar den officiella branschvalutan MMS. ”Jag hade gärna sett ett fortsatt samarbete”, säger MMS vd Magnus Anshelm, till Dagens Media.
Foto: Janne Næss
UPPDATERAD. Schibsted lämnar MMS i december eftersom mediehuset menar att valutan för onlinevideo är alltför bristfällig. ”Så länge differensproblematiken kvarstår är inte ett nytt avtal ett alternativ”, säger Fredrik Rogberg, marketing research manager på Schibsted Marketing Services, till Dagens Media.
Schibsted har fattat beslut om att lämna MMS. Avtalet är uppsagt och löper ut i december.
Just nu - tidsbegränsat erbjudande
49 kr för 3 månader
Allt det här ingår:
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 896 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.