Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Rörligt

Därför anlitar Allente en PR-byrå

Publicerad: 16 december 2020, 15:52

Maja Wikman Ulrich är komdirektör på Allente, och Daniel Lagerqvist är vd på och delägare i nystartade PR-byrån Fuze som ingår i PPP-nätverket. Tillsammans ska de utveckla Allentes varumärke.

Foto: Allente + Fuze

Tv-bolaget Allente anlitar nya PR-byrån Fuze, som leds av tidigare Discoverychef. Tillsammans ska de stöpa om Allente till ett kundvarumärke, enligt kommunikationsdirektören Maja Wikman Ulrich. ”Samarbetet ger oss extra händer, fötter och hjärnor”, säger hon.


Ämnen i artikeln:

AllenteOh MySpoonDiscoveryNENT Group

Allente är en sammanslagning av Nents Viasat Consumer och Telenors Canal Digital, där Nent och Telenor äger 50 procent vardera av aktierna. Namnet är en förkortning av ”All entertainment”. Sammanslagningen

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.

Se fler branschtitlar från Bonnier News