måndag6 februari

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Rörligt

Därför anlitar Allente en PR-byrå

Publicerad: 16 december 2020, 15:52

Maja Wikman Ulrich är komdirektör på Allente, och Daniel Lagerqvist är vd på och delägare i nystartade PR-byrån Fuze som ingår i PPP-nätverket. Tillsammans ska de utveckla Allentes varumärke.

Foto: Allente + Fuze

Tv-bolaget Allente anlitar nya PR-byrån Fuze, som leds av tidigare Discoverychef. Tillsammans ska de stöpa om Allente till ett kundvarumärke, enligt kommunikationsdirektören Maja Wikman Ulrich. ”Samarbetet ger oss extra händer, fötter och hjärnor”, säger hon.

Ämnen i artikeln:

AllenteOh MySpoonDiscoveryViaplay Group

David Gustavsson

david.gustavsson@dagensmedia.se


Allente är en sammanslagning av Nents Viasat Consumer och Telenors Canal Digital, där Nent och Telenor äger 50 procent vardera av aktierna. Namnet är en förkortning av ”All entertainment”. Sammanslagningen

Just nu - tidsbegränsat erbjudande

49 kr för 3 månader

Allt det här ingår:

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 896 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev