Få hela storyn
Starta din prenumeration
Rörligt
Publicerad: 11 Augusti 2020, 13:03
”Vi har sedan i våras kollat på olika kreativa och tekniska lösningar för att tv-publiken ska vara en del av fredagsfinalerna”, säger Malin Knave, exekutiv producent på TV4.
Foto: TV4
På måndag är det premiär för årets säsong av Idol. Coronapandemin har gjort att produktionen fått tänka om en del kring upplägg och genomförande. Malin Knave, exekutiv producent på TV4, berättar hur.
Den 17 augusti drar årets upplaga av TV4:s flaggskepp Idol i gång. Men precis som för många andra stora tv-produktioner har coronautbrottet inneburit att gänget bakom har fått arbeta annorlunda
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.