Få hela storyn
Starta din prenumeration
Rörligt
Publicerad: 19 mars 2020, 09:50
Coronakrisen får fler tittare att vända sig till Aftonbladet.
Foto: Skärmdump Aftonbladet / Wikimedia
Tittandet på Aftonbladets webb-tv ökar markant. Samtidigt mer än fördubblas antalet starter i onlinevideotjänsterna som mäts av MMS.
Ämnen i artikeln:
MMSCoronavirusetAftonbladetTV4 PlayDplayViaplay GroupExpressenSVTDagens Media InsiktVanligtvis är SVT Play den kanal som lockar flest tittare av de onlinevideotjänster som mäts av MMS. Men i spåren av coronakrisen visar andra tjänster framfötterna.
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.