Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Rörligt

Corona dominerar onlinetittandet – Aftonbladet skjuter i höjden

Publicerad: 19 mars 2020, 09:50

Coronakrisen får fler tittare att vända sig till Aftonbladet.

Foto: Skärmdump Aftonbladet / Wikimedia

Tittandet på Aftonbladets webb-tv ökar markant. Samtidigt mer än fördubblas antalet starter i onlinevideotjänsterna som mäts av MMS.


Ämnen i artikeln:

Dagens Media InsiktSVTcoronavirusetMMSTV4 PlayNENT GroupExpressenAftonbladetDplay

Vanligtvis är SVT Play den kanal som lockar flest tittare av de onlinevideotjänster som mäts av MMS. Men i spåren av coronakrisen visar andra tjänster framfötterna.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.

Se fler branschtitlar från Bonnier News