Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag02.03.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Rörligt

C More motverkar churn med personaliserat innehåll

Publicerad: 3 Februari 2021, 12:20

Henrik Lönnevi är konsumentchef på Telia.

Foto: Telia

TV4 växte online under 2020. För att fortsätta glida på streamingvågen och motverka churn handlar det mycket om att personalisera innehållet, enligt Henrik Lönnevi, konsumentchef på Telia.


Ämnen i artikeln:

TV4C MoreTV4-gruppenstreamingDigitala prenumerationer

I en artikelserie tar Dagens Media reda på streamingtjänsternas arbete med att locka kunder, hålla nere churnen och vad fokus för 2021 blir kopplat till digitala abonnenter.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.