Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Rörligt

”Året då kunderna äntligen ställer högre krav på transparens och effekt”

Publicerad: 3 December 2019, 11:55

Casten Almqvist, Sanny Ekstrand och John Aleman.

Foto: Janne Næss och Press

Mediebranschen är industrin som aldrig står still. Dagens Media går igenom vad vi har att vänta av de olika medieslagen under 2020. Först ut är rörliga medier ✓ Tv-husen höjer priserna ✓ Avgörande med årsavtal ✓ Gränsen mellan linjär-tv och digitalt suddas ut


Ämnen i artikeln:

Dagens Media InsiktDiscovery NetworksBonnier BroadcastingDentsu AegisCasten Almqvist

Samtliga tv-hus höjer annonspriserna inför 2020. Både Nent Group och TV4 har tidigare aviserat höjda priser. Även Discovery Networks följer efter och höjer priserna med i snitt 12 procent, berättar

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.