Rörligt
”Året då kunderna äntligen ställer högre krav på transparens och effekt”
Publicerad: 3 december 2019, 11:55
Casten Almqvist, Sanny Ekstrand och John Aleman. Foto: Janne Næss och Press
Mediebranschen är industrin som aldrig står still. Dagens Media går igenom vad vi har att vänta av de olika medieslagen under 2020. Först ut är rörliga medier ✓ Tv-husen höjer priserna ✓ Avgörande med årsavtal ✓ Gränsen mellan linjär-tv och digitalt suddas ut
Ämnen i artikeln:
Dagens Media InsiktBonnier BroadcastingCasten AlmqvistWarner Bros DiscoveryDentsu AegisSamtliga tv-hus höjer annonspriserna inför 2020. Både Nent Group och TV4 har tidigare aviserat höjda priser. Även Discovery Networks följer efter och höjer priserna med i snitt 12 procent, berättar
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.