Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag26.02.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Rörligt

Allente: ”Vi måste vinna kampen om kundernas uppmärksamhet”

Publicerad: 22 Februari 2021, 09:15

”Pandemin är en stor utmaning för oss som nytt bolag”, säger Allentes vd Bjørn Ivar Moen, till Dagens Media.

Efter ett år av att förena Allente mitt under pågående pandemi står bolaget nu redo. Inom kort ska varumärket rullas ut till konsumenterna. ”De flesta av våra paket kommer ha Viaplay inkluderat”, säger Bjørn Ivar Moen, vd på Allente, till Dagens Media.


Ämnen i artikeln:

AllenteNENT GroupTelenorstreamingOTT-rättigheterDistribution

Under 2021 års andra kvartal ska tv-distributören Allente sjösätta sitt nya varumärke och kommunicera sitt budskap till befintliga och framtida kunder. Varumärket är en sammanslagning av de två konkurrenterna Canal

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.