Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Rörligt

28 000 såg Top Model-Ellinor vinna Baren

Baren Pop Up presenterades som TV12:s tunga satsning. I linjär-tv har programmet haft svalt intresse.

Andreas Gabrielsson

andreas.gabrielsson@dagensmedia.se


Publicerad: 04 Maj 2015, 13:55
Uppdaterad: 06 December 2015, 12:02

Ämnen i artikeln:

TV12

Enligt preliminära siffror från MMS sågs säsongsavslutningen av "Baren Pop Up" av 28 000 tittare. Det är en liten förbättring från seriens säsongspremiär som sågs av 26 000 tittare och fick se sig besegrat av "V64 Direkt".

Säsongsavslutningen, som vanns av "Top Model"-deltagaren Ellinor Bjurström, sändes i TV12 klockan 22.30. Andra program som visades samma tid var "Nemas Problemas" med Erik och Mackan som, enligt MMS, sågs av 35 000 tittare samt "Carbonaro Effect" i Kanal 5 som sågs av 80 000 tittare.

Programmet sändes också live i TV4 Play.

I finalen satt även Fredrik Jonsson från "Sveriges Mästerkock" och Jessica Bäckman från "Sveriges värsta bilförare".

Ämnen i artikeln:

TV12

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.