torsdag8 juni

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Radio/podd

Sexpoddarna växer – men annonsörerna avvaktar: ”Många är rädda”

Publicerad: 16 december 2020, 14:11

Anna Dahlbäck och Amanda Colldén tycker att det är tråkigt att inte fler sponsorer vågar sig till deras podd ”Alla våra ligg”. ”Vi är ju mycket mer än sex. Vi har ju vanliga liv också”, säger Anna Dahlbäck. Foto: Gabriel Liljevall

Lyssnarna flockas kring sexpoddarna – men annonsörerna uteblir. Det förvånar ”Alla våra liggs” Anna Dahlbäck och Amanda Colldén: ”Sex en av få saker alla har gemensamt”.

Ämnen i artikeln:

Bauer Media GroupPodcast

Linnéa Kihlström

linnea.kihlstrom@dagensmedia.se


De senaste åren har ett antal sexpoddar seglat upp på poddhimlen. Bauer Medias ”Alla våra ligg” och Acasts ”Sexnoveller Delux” är två exempel. Nyligen lanserade också det svenska sextechbolaget Blanche

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev