Radio/podd
Sexpoddarna växer – men annonsörerna avvaktar: ”Många är rädda”
Publicerad: 16 december 2020, 14:11
Anna Dahlbäck och Amanda Colldén tycker att det är tråkigt att inte fler sponsorer vågar sig till deras podd ”Alla våra ligg”. ”Vi är ju mycket mer än sex. Vi har ju vanliga liv också”, säger Anna Dahlbäck. Foto: Gabriel Liljevall
Lyssnarna flockas kring sexpoddarna – men annonsörerna uteblir. Det förvånar ”Alla våra liggs” Anna Dahlbäck och Amanda Colldén: ”Sex en av få saker alla har gemensamt”.
De senaste åren har ett antal sexpoddar seglat upp på poddhimlen. Bauer Medias ”Alla våra ligg” och Acasts ”Sexnoveller Delux” är två exempel. Nyligen lanserade också det svenska sextechbolaget Blanche
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.