Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Radio/podd

Så bygger Spotify sitt ljudimperium

Publicerad: 18 September 2019, 11:28

Bild 1/2  ”Musik är fortfarande kärnan i Spotify men podcast är ett jättebra komplement”, säger Johan Seidefors, nordisk innehållschef på Spotify.

Foto: Alexander Donka

Spotify bygger ett ljudimperium och knyter till sig allt fler poddar. För Dagens Media berättar Spotifys nordiska innehållschef, Johan Seidefors, om strategin för att bli störst inom ljud. ✓ Hur de väljer ut sina exklusiva poddar ✓ Största utmaningen ✓ Nästa steg.


Ämnen i artikeln:

Spotify

Spotifys storslagna plan på att bli världens största ljudplattform spinner vidare. ”Raseriet” med Amie Bramme Sey och Fanna Ndow Norrby samt en ny original podd med Nathalie Danielsson och Tess

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

30 dagar utan kostnad

Avsluta provperioden när du vill.
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll.
Vårt exklusiva magasin.

Säg upp när du vill under de första 30 dagarna. Provperioden övergår därefter till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5 995 kr/år.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Spotify

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev