Få hela storyn
Starta din prenumeration
Radio/podd
Publicerad: 31 Oktober 2019, 09:02
Staffan Rosell, vd på Bauer Media, och Christer Modig, vd på Nent Group Radio.
Foto: Pax Engström
Den kommersiella radion har sedan omregleringen 2018 tagit andelar av Sveriges Radio. Och trenden ser ut att fortsätta. ✓ Så mycket växer den kommersiella radion fram till 2022 ✓ DAB återigen i ropet ✓ Nent Group tittar på att minska annonsvolymen
Sveriges Radio hade i förra veckan, vecka 43, en daglig räckvidd på 51,1 procent av befolkningen, medan Bauer Media låg på 25 procent och Nent Group på 22,9 procent, enligt
Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).