Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag08.04.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Radio/podd

Poddkriget trappas upp – Amazon accelererar

Publicerad: 29 Oktober 2019, 10:22

Audible gör både utomhusreklam och videoreklam för sin tjänst på den svenska marknaden.

Foto: Skärmdump Audibles reklamfilmer

Amazonbolaget Audible släpper svenskproducerad podcast och kampanjar hårt för att locka till sig fler betalande kunder. ”Vi har redan många medlemmar i Sverige”, säger Audible till Dagens Media.


Ämnen i artikeln:

Podcast

Den amerikanska jätten Amazon fördjupar sina satsningar på den svenska poddmarknaden. Den 25 oktober släppte Amazon-ägda ljudbolaget Audible originalpodden ”Curious with Micael Dahlen”. Podden är på engelska och riktar sig

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Podcast

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.