Radio/podd
Poddkriget trappas upp – Amazon accelererar
Publicerad: 29 oktober 2019, 10:22
Audible gör både utomhusreklam och videoreklam för sin tjänst på den svenska marknaden. Foto: Skärmdump Audibles reklamfilmer
Amazonbolaget Audible släpper svenskproducerad podcast och kampanjar hårt för att locka till sig fler betalande kunder. ”Vi har redan många medlemmar i Sverige”, säger Audible till Dagens Media.
Ämnen i artikeln:
PodcastDen amerikanska jätten Amazon fördjupar sina satsningar på den svenska poddmarknaden. Den 25 oktober släppte Amazon-ägda ljudbolaget Audible originalpodden ”Curious with Micael Dahlen”. Podden är på engelska och riktar sig
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.