Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Radio/podd

Kommersiell radio tappar räckvidd – samtidigt skrotar Nent poddsatsingen

Kommersiell radio tappar räckvidd – samtidigt skrotar Nent poddsatsingen

Den kommersiella radion tappar räckvidd i år, och därmed fortsätter raset från förra året. ✓ Bauer Media hämtar hem tappet bland poddlyssnarna ✓Nent avbryter poddverksamheten ✓ Sveriges Radio ser att poddverksamheten kan bidra till kommersiella efterföljare

Publicerad: 6 september 2021, 08:37

Ämnen i artikeln:

LjudvågenSveriges RadioBauer Media GroupNENT GroupLinda PalmgrenChrister Modig

Caroline Pouron, SR, Linda Palmgren, Bauer och Christer Modig, Nent.

Foto: Nicklas Gustafsson

Den kommersiella radions tapp från förra året, vilket Dagens Media tidigare har rapporterat om, har fortsatt även i år. Bauer Media tappar hittills i år drygt 13 procent i

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.

Se fler branschtitlar från Bonnier News