Få hela storyn
Starta din prenumeration
Radio/podd
Publicerad: 11 Oktober 2019, 08:16
Under sex månader ska Framgångspoddens Alexander Pärleros fronta Frilans Finans kampanj. Miniserien ”Framgångskvarten” produceras som en del av kampanjen.
Ämnen i artikeln:
Alexander PärlerosFramgångspodden leds av Alexander Pärleros och produceras av Panc Media. Enligt Panc har podden 2,5 miljoner lyssningar i månaden.
En del av kampanjen är miniserien ”Framgångskvarten”, producerad av Panc Productions, där Alexander Pärleros möter människor som använder sig av Frilans Finans.
Serien kommer att visas i sociala medier, på Frilans Finans hemsida och höras i Framgångspodden. Syftet med kampanjen är, enligt Frilans Finans, att inspirera fler att driva eget.
– Jag är otroligt tacksam över att få vara ansiktet utåt för ett så välrenommerat varumärke som Frilans Finans. Många av mina lyssnare och följare vill bli inspirerade, motiverade och till sist även våga ta steget till att satsa på eget företagande - där kommer Frilans Finans in på ett naturligt sätt, säger Alexander Pärleros i ett pressmeddelande.
Frilans Finans/Number10:
Marcus Jonsson - Marknadschef
Hanna Lidgren - Digitalt Marknadsansvarig
Emanuel Andersson - Content Producer
Lisa Stenberg - Byråchef, Number10
Panc Media:
Emil Bohman - Producent
Felicia Östman - Projektledare
Art Svanberg - DoP
Axel Duberg
Reporter
Ämnen i artikeln:
Alexander Pärleros