Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag30.11.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Radio/podd

Frilans Finans går in i Framgångspodden

Publicerad: 11 Oktober 2019, 08:16

Under sex månader ska Framgångspoddens Alexander Pärleros fronta Frilans Finans kampanj. Miniserien ”Framgångskvarten” produceras som en del av kampanjen.


Ämnen i artikeln:

Alexander Pärleros

Framgångspodden leds av Alexander Pärleros och produceras av Panc Media. Enligt Panc har podden 2,5 miljoner lyssningar i månaden.

En del av kampanjen är miniserien ”Framgångskvarten”, producerad av Panc Productions, där Alexander Pärleros möter människor som använder sig av Frilans Finans. 

Serien kommer att visas i sociala medier, på Frilans Finans hemsida och höras i Framgångspodden. Syftet med kampanjen är, enligt Frilans Finans, att inspirera fler att driva eget.

– Jag är otroligt tacksam över att få vara ansiktet utåt för ett så välrenommerat varumärke som Frilans Finans. Många av mina lyssnare och följare vill bli inspirerade, motiverade och till sist även våga ta steget till att satsa på eget företagande - där kommer Frilans Finans in på ett naturligt sätt, säger Alexander Pärleros i ett pressmeddelande.

Arbetsgrupp

Frilans Finans/Number10:

Marcus Jonsson - Marknadschef

Hanna Lidgren - Digitalt Marknadsansvarig

Emanuel Andersson - Content Producer

Lisa Stenberg - Byråchef, Number10

 

Panc Media:

Emil Bohman - Producent

Felicia Östman - Projektledare

Art Svanberg - DoP

 

Axel Duberg

Reporter

Ämnen i artikeln:

Alexander Pärleros

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.