Radio/podd
För första gången – så stora är medieköpen i poddar
Publicerad: 14 april 2021, 07:53
Poddar är det mest snabbväxande mediet sett till medieinvesteringar hos IRM. Tillväxten sker dock från låga nivåer.
Foto: Janne Næss
För första gången presenterar IRM siffror över medieköpen i poddar. Enligt IRM är poddar just nu det mest snabbväxande mediet.
Totalt investerade annonsörerna 174 miljoner kronor i poddar under 2020. Det är en ökning på 13,4 procent jämfört med 2019.
Just nu - tidsbegränsat erbjudande
49 kr för 3 månader
Allt det här ingår:
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 896 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.