Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Radio/podd

Det är viktigast att tänka på i poddreklam

Publicerad: 7 November 2019, 12:24

Poddlyssnandet ökar i en rasande takt och lockar till sig fler och fler annonsörer. Undersökningsbolaget Nepa har tagit reda på styrkorna med poddreklam. ✓ Tre saker att tänka på i poddreklam ✓ Styrkor och svagheter ✓ Starkaste KPI:en.


Ämnen i artikeln:

PodcastNepa

Podcastlyssnandet har ökat kraftigt det senaste året. Färska siffror från Mediavision visar att 19 procent av alla svenskar i åldrarna 15–74 år lyssnar på podcasts på en genomsnittlig dag. Det

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

30 dagar utan kostnad

Avsluta provperioden när du vill.
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll.
Vårt exklusiva magasin.

Du har möjlighet att säga upp när du vill under de första 30 dagarna. Provperioden övergår därefter till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

PodcastNepa

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.