söndag4 juni

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Radio/podd

Det är viktigast att tänka på i poddreklam

Publicerad: 7 november 2019, 12:24

Poddlyssnandet ökar i en rasande takt och lockar till sig fler och fler annonsörer. Undersökningsbolaget Nepa har tagit reda på styrkorna med poddreklam. ✓ Tre saker att tänka på i poddreklam ✓ Styrkor och svagheter ✓ Starkaste KPI:en.

Ämnen i artikeln:

NepaPodcast

Hanna Frick

hanna.frick@dagensmedia.se


Podcastlyssnandet har ökat kraftigt det senaste året. Färska siffror från Mediavision visar att 19 procent av alla svenskar i åldrarna 15–74 år lyssnar på podcasts på en genomsnittlig dag. Det

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev