Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag09.07.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Radio/podd

De största trenderna kring röst och AI

Publicerad: 30 Oktober 2019, 06:43

Ett förändrat användarbeteende skapar ett behov av nya former av publiceringar, enligt medieanalytikern Thomas Baekdal.

Det finns en rad trender kring röst och AI som publicister bör känna till. Det eftersom dessa trender kan förändra hela den redaktionella processen, skriver medieanalytikern Thomas Baekdal.


Ämnen i artikeln:

AI

Var och en av de rådande trenderna inom röst och AI visar på en betydande förändring i vårt sätt att kring publiceringar – och tillsammans öppnar de för helt nya

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

AI

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.