Radio/podd
Bonnier News: ”Audio blir största förändringen sedan smartphones”
Publicerad: 3 maj 2019, 05:59
Dilem Güler, affärsutvecklingschef Bonnier News Sales, och Lotta Edling publicistisk utvecklingsdirektör Bonnier News.
Foto: Bonnier News
Den som vill ha en chans att ta del av de intäkter som audio förr eller senare kommer att generera gör bäst i att börja sätta strategier som taktiska planer redan nu, skriver Bonnier News Dilem Güler och Lotta Edling.
Ljud, audio och röst är sedan en tid tillbaka ett av de ämnen som mediebranschen lägger pannan i djupa veck kring. Framtidsrapporter från institut, innovationshubbar och internationella branschorganisationer är späckade
Just nu - tidsbegränsat erbjudande
49 kr för 3 månader
Allt det här ingår:
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 896 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.