onsdag1 februari

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Radio/podd

Bonnier News: ”Audio blir största förändringen sedan smartphones”

Publicerad: 3 maj 2019, 05:59

Dilem Güler, affärsutvecklingschef Bonnier News Sales, och Lotta Edling publicistisk utvecklingsdirektör Bonnier News.

Foto: Bonnier News

Den som vill ha en chans att ta del av de intäkter som audio förr eller senare kommer att generera gör bäst i att börja sätta strategier som taktiska planer redan nu, skriver Bonnier News Dilem Güler och Lotta Edling.

Ämnen i artikeln:

Bonnier NewsLotta Edling

Ljud, audio och röst är sedan en tid tillbaka ett av de ämnen som mediebranschen lägger pannan i djupa veck kring. Framtidsrapporter från institut, innovationshubbar och internationella branschorganisationer är späckade

Just nu - tidsbegränsat erbjudande

49 kr för 3 månader

Allt det här ingår:

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 896 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev