Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Radio/podd

Bonnier News: ”Audio blir största förändringen sedan smartphones”

Publicerad: 3 Maj 2019, 05:59

Dilem Güler, affärsutvecklingschef Bonnier News Sales, och Lotta Edling publicistisk utvecklingsdirektör Bonnier News.

Foto: Bonnier News

Den som vill ha en chans att ta del av de intäkter som audio förr eller senare kommer att generera gör bäst i att börja sätta strategier som taktiska planer redan nu, skriver Bonnier News Dilem Güler och Lotta Edling.


Ämnen i artikeln:

Bonnier NewsLotta Edling

Ljud, audio och röst är sedan en tid tillbaka ett av de ämnen som mediebranschen lägger pannan i djupa veck kring. Framtidsrapporter från institut, innovationshubbar och internationella branschorganisationer är späckade

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

30 dagar utan kostnad

Avsluta provperioden när du vill.
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll.
Vårt exklusiva magasin.

Säg upp när du vill under de första 30 dagarna. Provperioden övergår därefter till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5 995 kr/år.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Bonnier NewsLotta Edling

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev