Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag13.04.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Radio/podd

Så tog Ingo hem 20 lejon i Cannes

Publicerad: 13 September 2016, 04:00
Uppdaterad: 12 September 2016, 17:33

PODD. Björn Stahl på Ingo förklarar framgången i veckans podd.


Damon Razazi, som vanligtvis jobbar som digitalstrateg på mediebyrå, nördar ner sig i det digitala medielandskapet i en ny podd som ges ut i samarbete med Dagens Media. Varje vecka avhandlas ett nytt ämne med en ny gäst som är expert inom sitt område. Denna podd är för dig som är nyfiken på det digitala medielandskapet och som vill få en snabb inblick i olika ämnen som branschen diskuterar.

I veckans avsnitt gästas podden av Björn Ståhl – creative director på reklambyrån Ingo.

Han berättar om framgångarna under Cannes Lions och vad vinsterna har betytt för reklambyrån Ingo.

Se de vinnande bidragen här:

http://www.canneslionsarchive.com/winners/entry/760626/le-bon

http://www.canneslionsarchive.com/winners/entry/754842/the-swedish-number

 

Lyssna och prenumerera på avsnittet via  iTunes här: https://itun.es/se/mrZsab.c

Eller lyssna här direkt på dagensmedia.se:

 

 

Niclas Rislund

niclas@dagensmedia.se

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.