PODD: Vad kommer hända med bjudluncherna på Riche?

Damon Razazi oroar sig över den programmatiska utvecklingen.

Damon Razazi, som vanligtvis jobbar som digitalstrateg på mediebyrå, nördar ner sig i det digitala medielandskapet i en ny podd som ges ut i samarbete med Dagens Media.

Varje vecka avhandlas ett nytt ämne med en ny gäst som är expert inom sitt område. Denna podd är för dig som är nyfiken på det digitala medielandskapet och som vill få en snabb inblick i olika ämnen som branschen diskuterar.

I detta avsnitt gästas Digitala Medie-podden av Simone Skoog, digitalchef på mediebyrånätverket GroupM, där diskussionen kretsar kring programmatic 2016.

  • Varför har byråer och teknikbolag så svårt att förklara grejen med Programmatic?
  • Vad är det för dolda avgifter som teknikbolag och byråer håller på med?
  • Hur arbetar man framgångsrikt med data i sina programmatiska kampanjer?
  • Framtidsspaningar inför 2016.

Detta och mycket annat benas ut under en knapp halvtimmes högoktaning mediespaning.

Lyssna och prenumerera på avsnittet via iTunes här.

Eller i spelaren här:

 

Publicerad 2016-03-08 09.15Uppdaterad 2016-03-08 09.20

Ämnen i artikeln:

Dela artikeln: