Radio/podd
PODD: Så bygger du varumärke i digitala medier
Publicerad: 28 mars 2016, 20:20
Uppdaterad: 28 mars 2016, 20:23
Damon Razazi och Fritidsresors Johan Ydring diskuterar balansen mellan att bygga varumärke och jaga konverteringar i digitala medier.
Ämnen i artikeln:
Digitala Medie-poddenDamon Razazi, som vanligtvis jobbar som digitalstrateg på mediebyrå, nördar ner sig i det digitala medielandskapet i en ny podd som ges ut i samarbete med Dagens Media. Varje vecka avhandlas ett nytt ämne med en ny gäst som är expert inom sitt område. Denna podd är för dig som är nyfiken på det digitala medielandskapet och som vill få en snabb inblick i olika ämnen som branschen diskuterar.
I veckans avsnitt gästas podden av Johan Ydring, mediechef på TUI Nordic/Fritidsresor. I avsnittet diskuteras hur man ska tänka när man bygger varumärke i digitala medier. Hur kombinerar man insatser som bygger varumärke med taktiska medieköp? Hur undviker man att bli slav under söket?
Detta och mycket annat benas ut under en halvtimmes högoktanig mediespaning!
Lyssna och prenumerera på avsnittet via iTunes här: https://itun.es/se/mrZsab.c
Eller lyssna direkt här: