Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Radio/podd

PODD: ”Mät dina digitala kampanjer rätt”

Publicerad: 5 april 2016, 04:00
Uppdaterad: 29 mars 2016, 12:30

Sluta skicka skärmdumpar och börja leverera insikter. Det är budskapet i veckans avsnitt av Digitala Medie-podden.

Ämnen i artikeln:

Digitala Medie-podden

Damon Razazi, som vanligtvis jobbar som digitalstrateg på mediebyrå, nördar ner sig i det digitala medielandskapet i en ny podd som ges ut i samarbete med Dagens Media. Varje vecka avhandlas ett nytt ämne med en ny gäst som är expert inom sitt område. Denna podd är för dig som är nyfiken på det digitala medielandskapet och som vill få en snabb inblick i olika ämnen som branschen diskuterar.

I veckans avsnitt gästas podden av Gustav Wiberg, Business Intelligence Director på Group M.  Här är några av de ämnen som tas upp i veckans avsnitt:

  • Vad bör du titta på i en digital uppföljning?
  • Vad är de vanligaste misstagen i en kampanjuppföljning?
  • Vad är ekonometrisk modellering?

Detta och mycket annat benas ut under en halvtimmes högoktanig mediespaning!

Lyssna och prenumerera på avsnittet via iTunes här.

Eller lyssna direkt i spelaren:

 

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev