Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag21.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Radio/podd

"Hälften av dina annonser syns inte"

Publicerad: 13 April 2016, 04:00
Uppdaterad: 12 April 2016, 15:31

PODD: Veckans avsnitt – om alla banners som aldrig synts.


Damon Razazi, som vanligtvis jobbar som digitalstrateg på mediebyrå, nördar ner sig i det digitala medielandskapet i en ny podd som ges ut i samarbete med Dagens Media.

Varje vecka avhandlas ett nytt ämne med en ny gäst som är expert inom sitt område. Denna podd är för dig som är nyfiken på det digitala medielandskapet och som vill få en snabb inblick i olika ämnen som branschen diskuterar.

I veckans avsnitt gästas podden av Dilem Guler, affärschef på Bonnier News Sales.  Här är några av de ämnen som tas upp i veckans avsnitt:

– Varför är synligheten av annonser så låg?

– Vems ansvar är det att driva frågan om synliga annonser?

– På vems initiativ skapas stora störande annonser i displaymiljö (och mobil) och hur användarvänligt är det?

– Vilka är de nya riktlinjerna som drivs av IAB?

 

Detta och mycket annat benas ut under en halvtimmes högoktanig mediespaning!

 

Lyssna och prenumerera på avsnittet via  iTunes här: https://itun.es/se/mrZsab.c

 

 

 

 

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.