Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Radio/podd

Damon Razazi: "Responsen har varit grym"

Digitala Medier-podden är klar för en andra säsong – lyssna ikapp på populäraste avsnitten här.

Amanda Törner

Reporter

amanda.torner@dagensmedia.se


Publicerad: 18 Augusti 2016, 06:00
Uppdaterad: 17 Augusti 2016, 14:34

Ämnen i artikeln:

Mindshare

Populära Digitala Medier-podden med Damon Razazi, digitalstrateg på Mindshare, återvänder i höst efter en framgångsrik vårsäsong.

– Podden har varit en succé och responsen grym, så jag ser jättemycket fram emot att få börja med nästa säsong. Inför det kommer jag att kolla på vad vi har för luckor bland ämnena, men också vilka uppföljningar som kan göras på populära avsnitt. Jag skulle bland annat vilja ta upp vad som är kreativ kommunikation och ser fram emot att bjuda in duktiga reklambyråer och ha spännande samtal med dem, säger Damon Razazi till Dagens Media.

Vilka ämnen var populärast förra säsongen?

– Avsnittet om säljare var väldigt uppskattat. Jag tror att det finns ett sug i branschen om att lära sig mer om sälj, som faktiskt är ett hantverk och jag tror att det är ett ämne som många i branschen kan relatera till, oavsett om man jobbar som publicist, på marknadsavdelning eller byrå. Dessutom hade jag turen att ha en gäst som var karismatisk och bjöd mycket på sin kunskap.

Vilket avsnitt är din personliga favorit?

– Jag har många favoriter, några finns i topp fem. Men om jag fick välja så skulle det vara de första fem avsnitten vi gjorde. Men framför allt gillar jag att vi fick till en så bra blandning. Det kunde vara allt från något så nördigt som digitala uppföljningar, till att prata byråval, digital utomhus, Spotify och Youtubers. Det blev en bra mix för någon som vill nörda ned sig i digitala medier och mediebranschen.

Digitala Medier-podden sätter igång i mitten av september.

Topp fem populäraste avsnitten från förra säsongen av Digitala Medier-podden:

Vad skiljer en bra och dålig säljare åt? Släpp dina korkade kunder Vad är det Kit håller på med? Så bygger du varumärke i digitala medier Tinder, Snapchat, VR och native

 

Här hittar du alla avsnitt.

Ämnen i artikeln:

Mindshare

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.