Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Radio/podd

Acast om podcastmarknaden

Veckans avsnitt av Digitala Medie-podden gästas av Fredrik Hermansson, Försäljningschef på Acast Sverige.

PODD: Fredrik Hermansson från Acast gästar veckans avsnitt av Digitala Medie-podden.


Publicerad 2017-02-07 05:00
Uppdaterad 2017-02-07 10:54

Ämnen i artikeln:

Digitala Medie-podden

Dela artikeln:

Damon Razazi, som vanligtvis jobbar som digitalstrateg på mediebyrå, nördar ner sig i det digitala medielandskapet i en uppskattad podd som ges ut i samarbete med Dagens Media.

Varje vecka avhandlas ett nytt ämne med en gäst som är expert inom just sitt område. Denna podd är för dig som är nyfiken på det digitala medielandskapet och som vill få en snabb inblick i olika ämnen som branschen diskuterar.

Veckans avsnitt av Digitala Medie-podden gästas av Fredrik Hermansson, Försäljningschef på Acast Sverige. Det pratas bland annat om podcastmarknadens tillväxt, deras unika annonsteknik, och hur Acast har förändrat infrastrukturen för podcastmarknaden. Och om hur annonsering i podcast idag är en självklar del i mediemixen.

Lyssna och prenumerera på avsnittet via  iTunes här: https://itun.es/se/mrZsab.c

Eller lyssna här:

 

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.